

Taller de Ramen
10 octubre 2020 |11:00 - 13:00
| 32,00€Taller de Ramen
Dissabte 10 d’octubre de 11 a 13h
A l’Espai Cuina de la nostra botiga del carrer Pallars 224.
Ara que sembla que ja arriba el fred comença a venir de gust una sopa calenta. I això es el Ramen, un dels plats més típics de Japó.
Tot i que el seu origen es Xinés, es va instaurar al Japó i hi van afegir els seus productes més típics.
Es un plat reconfortant i nutritiu i , en aquest Taller de Ramen de 2h de durada, aprendrem a fer el brou més típic del Japó: shoyu ramen, un brou de pollastre amb una salsa a base de soja.
I l’acompanyarem amb els típics toppings com els fideus ondulats, el chasu, ous amb rovell cremosa, algues, etc.
Inclou degustació, receptes i llistat de botigues.
Xef: Marta Codina
PREU 32 € / persona (inclou receptes, llistat de botigues, degustació i beguda)
Condicions COVID-19 pel Taller de Ramen
– Aforament reduït i reorganització de distàncies.
– Els participants han d’arribar amb mascareta i seguir tot el taller amb la mateixa.
– A l’arribar, s’ha de prendre la temperatura a cada assistent, s’apuntarà en una llista el nom, la data i hora d’arribada, el telèfon i la temperatura corporal.
– Es facilitarà un davantal sol ús, protecció per al calçat i es rentaran les mans amb aigua i sabó + gel hidroalcohòlic.
– Si ho desitgen, poden usar guants, però no és obligatori.
– Es reserva el Dret d’Admissió si per algun motiu a l’arribada o durant el desenvolupament de el curs els assistents no adopten les mesures de el protocol establert; perdent -en aquest cas- l’opció a realitzar o recuperar el curs adquirit.
– L’espai estarà desinfectat. Els materials de parament seguiran una rutina d’extrema neteja i les mercaderies seran desinfectades, sobretot el producte fresc. Utilitzarem més material d’un sol ús.
– A cada persona se li lliurarà un dossier amb les receptes, un boli i una ampolla d’aigua.
Deixeu un comentari
You must be logged in to post a comment.